Ty tworzysz historiê ¶wiata Gothic...
Alchemia jest star± sztuk±, stosowan± od wielu, wielu lat. S³u¿y³a g³ównie ludziom pozbawionym umiejêtno¶ci magicznych do szybkiej regeneracji ran, b±d¼ te¿ wojownikom by w czasie bitwy zawsze byæ godowym do wojaczki. Alchemia jest dostêpna dla ka¿dego. Odpowiednie mieszanki zió³ i innych sk³adników, potrafi± zdzia³aæ cuda.
Maksymalne Opanowanie: 200 punktów
Umiejêtno¶ci:
Warzenie Mikstur Leczniczych
Koszt Punktów Nauki: 10
Wymagana Alchemia: 30
Warzenie Mikstur Many
Koszt Punktów Nauki: 10
Wymagana Alchemia: 30
Warzenie Mikstur Chwilowej Zmiany
Koszt Punktów Nauki: 20
Wymagana Alchemia: 100
Warzenie Mikstur Si³y
Koszt Punktów Nauki: 30
Wymagana Alchemia: 150
Warzenie Mikstur Zrêczno¶ci
Koszt Punktów Nauki: 30
Wymagana Alchemia: 150
Warzenie Mikstur Si³ ¯yciowych
Koszt Punktów Nauki: 30
Wymagana Alchemia: 150
Warzenie Mikstur Mocy Magicznej
Koszt Punktów Nauki: 30
Wymagana Alchemia: 150
Warzenie W³asnych Mikstur Chwilowej Zmiany
Koszt Punktów Nauki: 20
Wymagana Alchemia: 120
Warzenie W³asnych Mikstur Trwa³ej Zmiany
Koszt Punktów Nauki: 50
Wymagana Alchemia: 200
Mikstury Lecz±ce:
- Esencja Lecznicza -
Sk³adniki: 3x Ro¶lina Lecznicza 1x Rdest Polny
Wykorzystywana do leczenia ma³ych, drobnych ran.
Wymagana Alchemia: 30
Wymagana Umiejêtno¶æ: Warzenie Mikstur Leczniczych
- Ekstrakt Leczniczy -
Sk³adniki: 6x Ro¶lina Lecznicza 1x Rdest Polny lub 3x Ziele Lecznicze i 1x Rdest Polny
Wykorzystywane do leczenia ¶rednich ran i drobnych skrêceñ.
Wymagana Alchemia: 40
Wymagana Umiejêtno¶æ: Warzenie Mikstur Leczniczych
- Mikstura Lecznicza -
Sk³adniki: 6x Ziele Lecznicze 1x Rdest Polny lub 3x Korzeñ Leczniczy i 1x Rdest Polny
Leczy g³êbokie rany i ma³e z³amania.
Wymagana Alchemia: 60
Wymagana Umiejêtno¶æ: Warzenie Mikstur Leczniczych
- Eliksir Leczniczy -
Sk³adniki: 3x Korzeñ Leczniczy, 2x Rdest Polny, 3x Niebieski Bez
Leczy g³êbokie i powa¿ne rany, oraz z³amania. Bardzo cenna i rzadka mikstura.
Wymagana Alchemia: 100
Wymagana Umiejêtno¶æ: Warzenie Mikstur Leczniczych
- Pe³nia ¯ycia -
Sk³adniki: 6x Korzeñ Leczniczy 3x Rdest Polny, 5x Niebieski Bez
Leczy wszystkie rany. Potrafi± j± przyrz±dziæ tylko najlepsi alchemicy.
Wymagana Alchemia: 150
Wymagana Umiejêtno¶æ: Warzenie Mikstur Leczniczych
Mikstury Many:
- Esencja Magiczna -
Sk³adniki: 3x Ognista Pokrzywa 1x Rdest Polny
Wykorzystywana do odnawiania skromnych zasobów many, najczê¶ciej u wojowników wspomagaj±cych siê magi±.
Wymagana Alchemia: 30
Wymagana Umiejêtno¶æ: Warzenie Mikstur Many
- Ekstrakt Magiczny -
Sk³adniki: 6x Ognista Pokrzywa 1x Rdest Polny lub 3x Ogniste Ziele i 1x Rdest Polny
Wykorzystywane do odnowy ¶rednich zasobów many.
Wymagana Alchemia: 40
Wymagana Umiejêtno¶æ: Warzenie Mikstur Many
- Mikstura Magiczna -
Sk³adniki: 6x Ogniste Ziele 1x Rdest Polny lub 3x Ognisty Korzeñ i 1x Rdest Polny
Leczy du¿e zasoby many. Wykorzystywane przez wiêkszo¶æ Magów.
Wymagana Alchemia: 60
Wymagana Umiejêtno¶æ: Warzenie Mikstur Many
- Eliksir Magiczny -
Sk³adniki: 3x Ognisty Korzeñ, 2x Rdest Polny, 3x Niebieski Bez
Odnawia ogromne ilo¶ci za. Bardzo cenna i rzadka mikstura.
Wymagana Alchemia: 100
Wymagana Umiejêtno¶æ: Warzenie Mikstur Many
- Pe³nia Many -
Sk³adniki: 6x Ognisty Korzeñ 3x Rdest Polny, 5x Niebieski Bez
Ca³kowicie odnawia zasoby magiczne, daj±c chwilow± premiê do si³y nastêpnego zaklêcia.
Wymagana Alchemia: 150
Wymagana Umiejêtno¶æ: Warzenie Mikstur Many
Mikstury Chwilowej Zmiany:
- Ma³a Mikstura Szybko¶ci -
Sk³adniki: Zêbate Ziele, Rdest polny
Przyspiesza szybko¶æ poruszania na krótki czas.
Wymagana Alchemia: 100
Wymagana Umiejêtno¶æ: Warzenie Mikstur Chwilowej Przemiany
- Mikstura Szybko¶ci -
Sk³adniki: 2x Zêbate Ziele, Rdest polny
Przyspiesza szybko¶æ poruszania na ¶redni okres czsu.
Wymagana Alchemia: 110
Wymagana Umiejêtno¶æ: Warzenie Mikstur Chwilowej Przemiany
- Wiêksza Mikstura Szybko¶ci -
Sk³adniki: 3x Zêbate Ziele,2x Rdest polny
Przyspiesza szybko¶æ poruszania na d³ugi okres czasu.
Wymagana Alchemia: 120
Wymagana Umiejêtno¶æ: Warzenie Mikstur Chwilowej Przemiany
Offline