The Gothic Life: New Beginning

Ty tworzysz historiê ¶wiata Gothic...


#1 2014-02-01 14:22:42

 Arathorn

G³ówny Administrator

Zarejestrowany: 2014-01-31
Posty: 157
Punktów :   

Alchemia

Alchemia jest star± sztuk±, stosowan± od wielu, wielu lat. S³u¿y³a g³ównie ludziom pozbawionym umiejêtno¶ci magicznych do szybkiej regeneracji ran, b±d¼ te¿ wojownikom by w czasie bitwy zawsze byæ godowym do wojaczki. Alchemia jest dostêpna dla ka¿dego. Odpowiednie mieszanki zió³ i innych sk³adników, potrafi± zdzia³aæ cuda.
Maksymalne Opanowanie: 200 punktów



Umiejêtno¶ci:



Warzenie Mikstur Leczniczych
http://www.gothic.phx.pl/gothic2/dane/mikstury/eliksir_lecz.gif
Koszt Punktów Nauki: 10
Wymagana Alchemia: 30



Warzenie Mikstur Many
http://www.gothic.phx.pl/gothic2/dane/mikstury/elik_many.gif
Koszt Punktów Nauki: 10
Wymagana Alchemia: 30



Warzenie Mikstur Chwilowej Zmiany
http://www.gothic.phx.pl/gothic2/dane/mikstury/mik_szybkosci.gif
Koszt Punktów Nauki: 20
Wymagana Alchemia: 100



Warzenie Mikstur Si³y
http://www.gothic.phx.pl/gothic2/dane/mikstury/mik_sily.gif
Koszt Punktów Nauki: 30
Wymagana Alchemia: 150



Warzenie Mikstur Zrêczno¶ci
http://www.gothic.phx.pl/gothic2/dane/mikstury/mik_zrecznosci.gif
Koszt Punktów Nauki: 30
Wymagana Alchemia: 150



Warzenie Mikstur Si³ ¯yciowych
http://www.gothic.phx.pl/gothic2/dane/mikstury/elik_zycia.gif
Koszt Punktów Nauki: 30
Wymagana Alchemia: 150



Warzenie Mikstur Mocy Magicznej
http://www.gothic.phx.pl/gothic2/dane/mikstury/elik_ducha.gif
Koszt Punktów Nauki: 30
Wymagana Alchemia: 150



Warzenie W³asnych Mikstur Chwilowej Zmiany
http://www.gothic.phx.pl/gothic2/dane/mikstury/lzy_innosa.gif
Koszt Punktów Nauki: 20
Wymagana Alchemia: 120



Warzenie W³asnych Mikstur Trwa³ej Zmiany
http://www.gothic.phx.pl/gothic2/dane/mikstury/lzy_innosa.gif
Koszt Punktów Nauki: 50
Wymagana Alchemia: 200




Mikstury Lecz±ce:


- Esencja Lecznicza -
Sk³adniki: 3x Ro¶lina Lecznicza 1x Rdest Polny
Wykorzystywana do leczenia ma³ych, drobnych ran.
Wymagana Alchemia: 30
Wymagana Umiejêtno¶æ: Warzenie Mikstur Leczniczych



- Ekstrakt Leczniczy -
Sk³adniki: 6x Ro¶lina Lecznicza 1x Rdest Polny lub 3x Ziele Lecznicze i 1x Rdest Polny
Wykorzystywane do leczenia ¶rednich ran i drobnych skrêceñ.
Wymagana Alchemia: 40
Wymagana Umiejêtno¶æ: Warzenie Mikstur Leczniczych



- Mikstura Lecznicza -
Sk³adniki: 6x Ziele Lecznicze 1x Rdest Polny lub 3x Korzeñ Leczniczy i 1x Rdest Polny
Leczy g³êbokie rany i ma³e z³amania.
Wymagana Alchemia: 60
Wymagana Umiejêtno¶æ: Warzenie Mikstur Leczniczych



- Eliksir Leczniczy -
Sk³adniki: 3x Korzeñ Leczniczy, 2x Rdest Polny, 3x Niebieski Bez
Leczy g³êbokie i powa¿ne rany, oraz z³amania. Bardzo cenna i rzadka mikstura.
Wymagana Alchemia: 100
Wymagana Umiejêtno¶æ: Warzenie Mikstur Leczniczych



- Pe³nia ¯ycia -
Sk³adniki: 6x Korzeñ Leczniczy 3x Rdest Polny, 5x Niebieski Bez
Leczy wszystkie rany. Potrafi± j± przyrz±dziæ tylko najlepsi alchemicy.
Wymagana Alchemia: 150
Wymagana Umiejêtno¶æ: Warzenie Mikstur Leczniczych



Mikstury Many:



- Esencja Magiczna -
Sk³adniki: 3x Ognista Pokrzywa 1x Rdest Polny
Wykorzystywana do odnawiania skromnych zasobów many, najczê¶ciej u wojowników wspomagaj±cych siê magi±.
Wymagana Alchemia: 30
Wymagana Umiejêtno¶æ: Warzenie Mikstur Many



- Ekstrakt Magiczny -
Sk³adniki: 6x Ognista Pokrzywa 1x Rdest Polny lub 3x Ogniste Ziele i 1x Rdest Polny
Wykorzystywane do odnowy ¶rednich zasobów many.
Wymagana Alchemia: 40
Wymagana Umiejêtno¶æ: Warzenie Mikstur Many



- Mikstura Magiczna -
Sk³adniki: 6x Ogniste Ziele 1x Rdest Polny lub 3x Ognisty Korzeñ i 1x Rdest Polny
Leczy du¿e zasoby many. Wykorzystywane przez wiêkszo¶æ Magów.
Wymagana Alchemia: 60
Wymagana Umiejêtno¶æ: Warzenie Mikstur Many



- Eliksir Magiczny -
Sk³adniki: 3x Ognisty Korzeñ, 2x Rdest Polny, 3x Niebieski Bez
Odnawia ogromne ilo¶ci za. Bardzo cenna i rzadka mikstura.
Wymagana Alchemia: 100
Wymagana Umiejêtno¶æ: Warzenie Mikstur Many



- Pe³nia Many -
Sk³adniki: 6x Ognisty Korzeñ 3x Rdest Polny, 5x Niebieski Bez
Ca³kowicie odnawia zasoby magiczne, daj±c chwilow± premiê do si³y nastêpnego zaklêcia.
Wymagana Alchemia: 150
Wymagana Umiejêtno¶æ: Warzenie Mikstur Many



Mikstury Chwilowej Zmiany:



- Ma³a Mikstura Szybko¶ci -
Sk³adniki: Zêbate Ziele, Rdest polny
Przyspiesza szybko¶æ poruszania na krótki czas.
Wymagana Alchemia: 100
Wymagana Umiejêtno¶æ: Warzenie Mikstur Chwilowej Przemiany



- Mikstura Szybko¶ci -
Sk³adniki: 2x Zêbate Ziele, Rdest polny
Przyspiesza szybko¶æ poruszania na ¶redni okres czsu.
Wymagana Alchemia: 110
Wymagana Umiejêtno¶æ: Warzenie Mikstur Chwilowej Przemiany



- Wiêksza Mikstura Szybko¶ci -
Sk³adniki: 3x Zêbate Ziele,2x Rdest polny
Przyspiesza szybko¶æ poruszania na d³ugi okres czasu.
Wymagana Alchemia: 120
Wymagana Umiejêtno¶æ: Warzenie Mikstur Chwilowej Przemiany


Im d³u¿ej siê ¿yje, tym bardziej dostrzega siê, ¿e na ¶wiecie nie ma nic poza bólem, cierpieniem i pustk±. Dlatego, stworzê now± rzeczywisto¶æ.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.028 seconds, 10 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.finans2010.pun.pl www.analityka.pun.pl www.is-mgr.pun.pl www.lagownia.pun.pl www.16jdshpiorun.pun.pl