Ty tworzysz historiê ¶wiata Gothic...
Lochy
Pomimo i¿ ca³a Forteca jest miejscem ma³o przyjemnym dla przyjezdnych, to nikt nie ma najmniejszego problemu, by wskazaæ jej najpaskudniejsz± czê¶æ. Lochy Górskiej Fortecy s± koszmarem dla ka¿dego, kto siê w nich znajdzie nie z w³asnej woli. Przemierzaj±c korytarze, nie sposób nie s³yszeæ skowytów, oraz wrzasków torturowanych orków, pozamykanych w klatkach, b±d¼ te¿ przykutych ³añcuchami do ¶ciany. Pomieszczenie lochów przepe³nia smród odchodów orków, ich przypalanej skóry i powoli gnij±cych cia³. Stos usypany z licznych ko¶ci zmar³ych wiê¼niów w k±cie pomieszczenia nie jest pozytywnym widokiem dla nikogo, kto wchodzi do ¶rodka. Na posadzce pomieszczenia ciê¿ko doszukaæ siê miejsca nie splamionego krwi±, która skapuje z cia³ orków, brutalnie okaleczonych i zamkniêtych w klatkach. Pod ¶cian± znajdujê siê du¿y drewniany stó³ rozmaitymi przyborami do tortur: no¿e, haczyki, baty, obcêgi, oraz podstawowe narzêdzie kata - topór. Nad sto³em zawieszona jest skromnych rozmiarów pó³ka, przepe³niona fiolkami z wszelakimi truciznami - zapewniaj±cymi swym ofiarom d³ug± i bolesn± ¶mieræ w mêczarniach. Lochy zawsze pilnowane s± przez dwóch stra¿ników, natomiast ich jedynym pracownikiem jest Torkyl - niezrównowa¿ony psychicznie by³y Nowicjusz, z olbrzymim popêdem do okrucieñstwa - torturowanie sprawia mu przyjemno¶æ, niemal na codzieñ eksperymentuje z nowymi, coraz to bardziej brutalnymi metodami zabijania, a jako ¿e ma ¶wietn± okazjê w postaci pojmanych orków, równie¿ badañ nad zw³okami. Torkyl zosta³ wyrzucony z szeregów Nowicjuszy po tym, gdy wykrad³ zakazane ksiêgi dotycz±ce nekromancji. Pomimo i¿ do dzi¶ nie jest on w stanie opanowaæ sztuki o¿ywiania zmar³ych, to posiada jednak ogromn± wiedzê w tym aspekcie, która zosta³a przez niego spisana w ksiêgach. Lochy zamkowe spowija mrok i rozpacz uwiêzionych. Cokolwiek sprawia ¿e chcesz siê tam udaæ - przemy¶l to jeszcze raz.
Offline