The Gothic Life: New Beginning

Ty tworzysz historiê ¶wiata Gothic...


#1 2014-03-11 17:51:24

Kall Thaniel

Nowy w kolonii

Zarejestrowany: 2014-03-11
Posty: 2
Punktów :   

KP: Kall Thaniel [ZAAKCEPTOWANO]

Karta Postaci:



Imiê/b] Kall Thaniel
[b]P³eæ/b] Mê¿czyzna
[b]Punkty Nauki:
0
Pseudonim: brak
Gildia: brak
Wiek: 23 lata

Aparycja:
Kall to m³ody szczup³y mê¿czyzna. Ma ciemno br±zowe w³osy ¶ciête do ramion. Jego oczy s± tak¿e ciemno br±zowe, a jego twarz ma g³adk± cerê oraz w miarê wyrównane kszta³ty. Jest obdarzony przeciêtna urod± oraz charyzm±. Mimika i wzrok Kalla pozwala innym odczytywaæ stan jego umys³u jak otwart± ksi±¿kê. Jego spojrzenie jest na ogó³ ciep³e i badawcze, zdradzaj±ce ciekawo¶æ ¶wiata i ludzi którzy w nim ¿yj±. Gdy komu¶ nie ufa lub jest podejrzliwy zmiana w wyrazie jego twarzy jest natychmiastowa i oczywista, niemal nie do ukrycia. Gdy co¶ go ciekawi mru¿y oczy i zagryza wargi pomrukuj±c co¶ lekko pod nosem. Gdy siê czego¶ naprawdê boi jego twarz sztywnieje, wzrok staje siê skoncentrowany a jego lewe kolano podryguje lekko.


Ubiór/b]

Ze wzglêdu na jego pochodzenie oraz wychowanie, Kall ubiera siê zawsze nad-wyraz starannie. Lata spêdzone na dworze w¶ród arystokracji sprawi³y, ¿e jest jedn± z tych osób ,które nawet ubrane w podarte ³achmany i wrzucone do wiêziennej celi ci±gle bêd± próbowa³y mimowolnie prostowaæ wszelkie fa³dy i wycieraæ ze szmat plamy brudu. Na ogó³ chodzi w ciemnych skórzanych spodniach oraz jasnej lnianej koszuli. Kiedy wymaga tego pogoda lub przebywa poza miastem zak³ada równie¿ skórzana kurtê oraz br±zowy p³aszcz z kapturem. Nosi najczê¶ciej wysokie skórzane buty. Jego pas jest dobrze wykonany oraz zadbany (jedna z niewielu pami±tek po dostatnim ¿yciu z przesz³o¶ci). Przypiêta do niego, lekko z ty³u jest pochwa z mieczem, oraz nó¿. Kiedy podró¿uje ma przy sobie tak¿e torbê wype³nion± jego rzeczami osobistymi oraz krótki ³uk wraz ko³czanem strza³. Sakwê z pieniêdzmi nosi zawieszon± na szyi i schowan± pod ubraniem, gdy¿ jak nauczy³o go szybko ¿ycie poza dworem - w przeciwnym razie ci±gle siê gubi.


[b]Charakter:


Kall jest niezwykle prostym oraz otwartym cz³owiekiem. Choæ zdarza mu siê czasami byæ naiwnym wynika to nie z braku inteligencji a niewystarczaj±cego do¶wiadczenia w obyciu ze zwyk³ymi lud¼mi spoza krêgów arystokracji. Ceni sobie sympatie innych jednak nie ma cierpliwo¶ci dla przestêpców i chamów. Mo¿e byæ niekompromisowy, zw³aszcza je¶li chodzi o dobro kogo¶ na kim mu zale¿y, zw³aszcza swoje w³asne. Choæ nie jest tchórzem, nie zawaha siê choæby na chwilê przed puszczeniem siê do ucieczki z dzikim pêdem i zapa³em, gdy sytuacja w oczywisty sposób przybiera fatalny obrót. Nigdy jednak by siê do tego pó¼niej nie przyzna³, nie wprost. Ostatecznie, w g³êbi duszy jest egoist± i nie bêdzie d³ugo zastanawia³ siê nad zdeptaniem tych którzy upieraj± siê aby staæ na jego drodze. Jest to cecha, któr± jednak starannie ukrywa, czasami nawet przed samym sob±. Bardziej nietypow± cecha charakteru dla niego jest absolutny brak zaufania do napitków oraz jedzenia których sam nie przygotowa³ - co¶ co wykszta³ci³ ,¿yj±c na dworze. Dlatego na ogó³ pije wodê i to tak± z w³asnego buk³aka...

Wyuczone Umiejêtno¶ci:
- gotowanie
- ³ucznictwo
- szermierka
- zarz±dzanie


Talent wrodzony:
- wyj±tkowy zmys³ powonienia i smaku


Umiejêtno¶æ dodatkowa:

Poznane projekty i przepisy:
- ciasteczka marcepanowe
- szarlotka arystokratyczna
- wolna interpretacja zupy cebulowej
- poza tym brak

Ekwipunek:

Przy sobie:
- ubranie
- p³aszcz
- pas
- miecz
- nó¿
- krótki ³uk
- ko³czan i 10 strza³
- buk³ak z wod±
- torba podró¿na
- pusty worek
- ubranie na zmianê
- ¶rodki czysto¶ci (myd³o, grzebieñ, chusta)
- ma³y drewniany kubek
- hubka i krzesiwo
- sakwa na sznurku zawieszona na szyi


Depozyt / dom:



Pieni±dze: 100 z³otych monet
Przy sobie: 10

Depozyt / dom: 90

Choroby:
Fobie:

Statystyki G³ówne:

Punkty ¯ycia: 100
Punkty Many: 0
Wytrzyma³o¶æ: 100
Si³a: 25
Zrêczno¶æ: 35


Punkty Umiejêtno¶ci:

Rzemie¶lnictwo:
Kowalstwo: 0
Alchemia: 40
My¶listwo: 10
Stolarstwo: 0

Z³odziejstwo: 0

Tylko Magowie:
Kr±g: 0
Zaklinanie: 0
Tworzenie Zwojów: 0
Tworzenie Run: 0

Inne:
Górnictwo: 0
Retoryka: 0


Umiejêtno¶ci Bojowe:

Broñ Jednorêczna:
Miecze: 10
Topory: 0
Bu³awy: 0
M³oty: 0
Broñ Dwurêczna:
Miecze: 0
Topory: 0
M³oty: 0
Piki i Halabardy: 0
Broñ dystansowa:
£uki: 20
Kusze: 0
Inne
Parowanie Tarcz±: 0

Umiejêtno¶ci Magiczne:

Magia Ognia (Innos): 0
Magia Wody (Adanos): 0
Magia Ciemno¶ci (Beliar): 0
Magia Wsparcia: 0
Magia Paladynów: 0

Poznane postacie:
Kall dopiero co dotar³ do Khorinis i tak naprawdê jeszcze nikogo tu nie zna. Wszystkie osoby jakie zna³ zostawi³ za sob±, daleko na ziemiach gdzie mieszka jego rodzina. Zd±¿y³ jedynie zdeponowaæ swój 'maj±tek' i teraz ¶wiat oraz nowe znajomo¶ci stoj± przed nim otworem.


HISTORIA
Kall urodzi³ siê w jednej z bardziej wp³ywowych rodzin szlacheckich ¿yj±cych daleko od Khorinis. Jego ojciec to surowy oraz bezwzglêdny cz³owiek, który robi wszystko co w jego mocy aby zapewniæ dobrobyt dla jego rodziny. Matk± Kalla jest pod³a intrygantka, rozkoszuj±ca siê zagrywkami politycznymi rozgrywaj±cymi siê na dworze. Kall ma tak¿e sze¶cioro starszego rodzeñstwa. Jako ostatni w kolejce do przejêcia interesu rodzinnego, rodzice zaniedbywali go na rzecz bardziej znacz±cych potomków - tak samo ich wrogowie. Z tego wzglêdu dzieciñstwo ch³opka by³o ci±g³a, bajkow± sielank±, wype³nion± dostatkiem, balami, wspania³ymi zabawkami i ca³± gamma s³u¿±cych dziêki którym nigdy nie zazna³ trudów codzienno¶ci. Kallowi nigdy nie przeszkadza³o to ,¿e politycznie w swojej rodzinie szczególnie siê nie liczy. Wprost przeciwnie - cieszy³ siê z tego. Jego ojciec - bardzo nieprzyjemny cz³owiek - nie zwraca³ na niego ¿adnej uwagi. Nie musia³ siê szczególnie martwic o bycie zasztyletowanym lub o przypadkowy upadek z balkonu. ¯ycie dziedzica jest bardzo niebezpieczne, a patrz±c jak zestresowany jest jego ojciec oraz najstarszy brat, m³odzieniec szybko doszed³ do wniosku, ¿e je¶li chce siê cieszyæ ¿yciem to musi trzymaæ siê z daleka od wszelkich intryg.
Jako szlachcic Kall by³ uczony rzeczy takich jak szermierka, ³ucznictwo czy zarz±dzanie. Jednak nie szczególnie by³ tym tak naprawdê zainteresowany, nie rozumiej±c rzeczywistej potrzeby posiadania takich umiejêtno¶ci (patrz±c z perspektywy spokojnego ¿ycia na dworze). Najchêtniej swój czas spêdza³ w kuchniach i czê¶ciach posiad³o¶ci w których arystokratów rzadko siê widuje. Ochoczo uczy³ siê gotowaæ, zw³aszcza ,¿e zanim skoñczy³ 15 lat ju¿ 7 razy bra³ udzia³ w uczcie na której jeden lub wiêcej cz³onków jego rodzinny lub znajomych zosta³a otruta. Przez te lata równie¿ wykszta³ci³ w sobie instynkt do wyczuwania kiedy atmosfera w pokoju zaczyna wskazywaæ na skrytobójce za kotar± i nakazuje siê po¶piesznie wycofaæ udaj±c ,¿e nic siê nie widzia³o. Chodzi oczywi¶cie o umiejêtne odczytanie wskazówek rozwijaj±cej siê dworskiej intrygi i zej¶cie z linii strza³u zanim stanie siê przypadkow± ofiar±. Ci±g³a ostro¿no¶æ i nieufno¶æ wobec podawanego jedzenia i picia pozwoli³y Kallowi na wyrobienia sobie naprawdê niez³ego zmys³u powonienia i smaku. Znajomo¶æ ró¿nych potraw zdobyta w kuchni oraz trochê wiedzy na temat trucizn zwykle podawanych w posi³kach po latach zaowocowa³y zdolno¶ci± do wyczucia choæby najmniejszej zmiany w smaku po¿ywienia lub napitku. Kall jest w stanie po jednym kêsie pieczeni powiedzieæ dok³adnie jakie przyprawy i sk³adniki zosta³y u¿yte aby j± sporz±dziæ i w jakich proporcjach. Pod warunkiem oczywi¶cie ,¿e s± to sk³adniki smak których dobrze zna. Umiejêtno¶æ ta pozwoli³a mu kilka razy unikn±æ niefortunnej ¶mierci gdy po ma³ym kêsie jedzenia rozpozna³ ,¿e jest w nim jaki¶ nieznany dodatkowy sk³adnik 'z niespodziank±'. Oczywi¶cie, nigdy nie dzieli³ siê z nikim na dworze faktem posiadania takiego talentu, a nieudane próby zatrucia maskowa³ pretekstem szczê¶liwego zbiegu okoliczno¶ci. Gdyby kto¶ postanowi³ zmieniæ taktykê, raczej nie uda³oby siê Kallowi unikn±æ sztyletu w plecach tak dobrze jak arszeniku w winie.
Sielanka Kalla skoñczy³a siê jednak gdy w wieku 22 lat, kiedy to w celu poprawienia stosunków politycznych z jednym ze swoich mniej znacz±cych sojuszników jego ojciec postanowi³ wydaæ Kalla za  trzeci± córkê tego cz³owieka. Z pocz±tku m³odzieniec siê cieszy³ kiedy jednak rzeczone dziewczê przyby³o na bal wraz ze swoj± rodzin±, szybko zmieni³ zdanie. Eleonora - bo tak brzmia³o jej imiê, wa¿y³a prawdopodobnie wiêcej ni¿ naprawdê dorodna krowa, a jej twarz by³a tak piêkna, ¿e wje¿d¿aj±c do rezydencji, jej ojciec prawdopodobnie musia³ przekupiæ stra¿ników przy bramie, bo nigdy nikt nie uwierzy³by na trze¼wo ,¿e ten babsztyl nie jest bia³oskórym orkiem. Który zderzy³ siê kilkakrotnie z rozpêdzonym wozem. Czo³owo. Po pe³nym emocji oraz stratowanych palców balu, widz±c ,¿e jego ojciec nie zamierza zmieniæ zdania (w dodatku rozbawiony ca³± sytuacj±), Kall szybko i z pe³n± determinacj± postanowi³ wykorzystaæ swoj± reputacje 'rozpieszczonego, nieistotnego g³upca, który o sprycie czyta³ tylko w ksi±¿kach', i tej samej nocy da³ dyla z pa³acu, ³api±c jeszcze po drodze z³oty ¶wiecznik  z korytarza (ulubiony jego matki). Sam pa³ac zna³ jak w³asn± kieszeñ, wiêc wymkn±³ siê niezauwa¿ony przebieraj±c siê za jednego ze s³u¿±cych. U¿y³ zrabowanego ¶wiecznika ,¿eby sfinansowaæ swoj± podró¿ i ruszy³ nie ogl±daj±c siê za siebie do najdalszej kropki jak± uda³o mu siê znale¼æ  na mapie - takiej podpisanej Khorinis.



EDIT: Czuje siê pominiêty Czy co¶  z t± postaci± jest do poprawy? Jestem nowy w tego typu rozgrywkach wiêc sugestie mile widziane

Ostatnio edytowany przez Kall Thaniel (2014-03-22 14:31:17)


¯ycie jest jak bardzo d³uga przygoda. Trzeba uwa¿aæ na gobliny i trolle i trzymaæ siê z dala od lewych mikstur i podejrzanych nekromantów chc±cych porozmawiaæ o Bogu...

Offline

 

#2 2014-03-16 20:26:10

Mistrz Gry III

Gregor

Zarejestrowany: 2014-03-02
Posty: 45
Punktów :   

Re: KP: Kall Thaniel [ZAAKCEPTOWANO]

Jak dla mnie, postaæ bardzo dobra, przyrównuj±c do innych, to oryginalno¶æ na spory plus. Nie podoba mi siê jedynie to - ,,Przez te lata równie¿ wykszta³ci³ w sobie nieprawdopodobny instynkt do wyczuwania kiedy atmosfera w pokoju zaczyna wskazywaæ na skrytobójce za kotar± i nakazuje siê po¶piesznie wycofaæ udaj±c ,¿e nic siê nie widzia³o." - Instynkt taki trochê z d**y wziêty, ani niezbyt idzie go logicznie uzasadniæ, ani nie jest nawet opisany porz±dnie, a u³atwienie dla rozgrywki zbyt du¿e. No, mo¿na ewentualnie poprawiæ literówki oraz interpunkcjê


"Dwie rzeczy daj± duszy najwiêksz± si³ê: wierno¶æ prawdzie i wiara w siebie"

Offline

 

#3 2014-03-17 15:47:45

Mistrz Gry II

Dorian

Zarejestrowany: 2014-03-02
Posty: 51
Punktów :   

Re: KP: Kall Thaniel [ZAAKCEPTOWANO]

Karta kapitalna. Idzie siê za¶miaæ z opisu "babsztyla". Zmieñ jedynie opis tego¿ nieszczêsnego instynktu i od razu leci akcept.

Offline

 

#4 2014-03-22 14:37:09

Kall Thaniel

Nowy w kolonii

Zarejestrowany: 2014-03-11
Posty: 2
Punktów :   

Re: KP: Kall Thaniel [ZAAKCEPTOWANO]

Zmieni³em t± umiejêtno¶æ i opisa³em now± w historii. My¶lê ,¿e ta powinna byæ w porz±dku. Jest bardzo przydatna ale tylko w bardzo konkretnych sytuacjach a w walce z mózgo¿ernym go³êbiem czy jakim¶ tam innym monstrum siê i tak nie przyda. Trucizna na ostrzu miecza te¿ ci±gle moj± postaæ szybko zabije, bo to nie odporno¶æ przecie¿. Da³em sobie 10 wiêcej alchemii ¿eby to lepiej uzasadniæ te¿. Mam nadziejê ,¿e teraz jest ok?

Ostatnio edytowany przez Kall Thaniel (2014-03-22 14:38:29)


¯ycie jest jak bardzo d³uga przygoda. Trzeba uwa¿aæ na gobliny i trolle i trzymaæ siê z dala od lewych mikstur i podejrzanych nekromantów chc±cych porozmawiaæ o Bogu...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.036 seconds, 6 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.is-mgr.pun.pl www.16jdshpiorun.pun.pl www.lagownia.pun.pl www.finans2010.pun.pl www.pa-forum.pun.pl