Ty tworzysz historiê ¶wiata Gothic...
Nim jakikolwiek z podró¿nych wejdzie do potê¿nego zamku, musi przej¶æ przez ruiny Starego Obozu. Spalone domy, zniszczone mury oraz dziesi±tki pochowanych ludzi, wprawia nawet do¶wiadczonych wojowników w niepokój. Dzi¶, wcze¶niej wspomniany zewnêtrzny pier¶cieñ, jest stopniowo odbudowywany przez wiê¼niów, którzy zostali skazani na pracê w kopalni. Lord Ingmar zaplanowa³ budowê potê¿nej fortecy, która sprawowaæ bêdzie pieczê nad ca³± dolin±. Zewnêtrzny pier¶cieñ ma byæ zbudowany z solidnej, kamiennej ceg³y, jednak to dopiero pocz±tek renowacji. Pozosta³o jeszcze wiele prac. Trzeba wyrównaæ teren oraz sprz±tn±æ st±d wszystkie pozosta³o¶ci po Starym Obozie... Jednak nie jest do dyskusja na dzisiejszy dzieñ. Wspomina wcze¶niej brama, po przejêciu przez Orków zosta³a czê¶ciowo zburzona, tote¿ jej odbudowa sta³a siê dla nowego zarz±dcy zamku, królewskiego Paladyna, Lorda Nathaniela, priorytetem. Wykonana zosta³a ona z solidnych kamiennych bloków, które wycina³ mistrz kamieniarski - Tulun z Gothy. Na jej szczycie zamiast zadaszonego pokoju, jest otwarta przestrzeñ, której mury s± wzbogacone dodatkowo o blanki. Z fortyfikacji, swobodnie niczym strumieñ wody, "sp³ywa" ogromna flaga królestwa Myrtany. Samego wej¶cia pilnuje dwóch rycerzy, Feron i Claudius, jednak tylko ten pierwszy jest sk³onny do rozmowy. Obaj s± m³odymi, niedo¶wiadczonymi cz³onkami zakonu, do³±czyli bowiem do niego zaledwie kilka lat temu. Od wewnêtrznej strony zamku, bramê nadzoruje jeszcze Dalman, wysoki rang± ¿o³nierz, który jest odpowiedzialny za ko³owrót. Za pomoc± owego ko³owrotu, mo¿na opu¶ciæ b±d¼ podnie¶æ masywne, stalowe kraty. Na zewn±trz wej¶cia umocowane s± pochodnie, które s± zapalane ka¿dego wieczora. Nim którykolwiek z przybyszów bêdzie usi³owa³ wej¶æ do Zamku, musi liczyæ siê z tym, ¿e bêdzie musia³ podaæ naprawdê sensowny powód, by go wpuszczono.
Offline